Na serwer testowy trafiła dzisiaj mała łatka, która to wprowadzona zostanie na serwery Live w czwartek rano.

Rozgrywka

  • Lepsza fizyka jazdy terenowej dla półciężarówki;
  • Domyślne zerowanie celownika dla wszystkich pistoletów maszynowych wynosić będzie 100m;
  • Zerowanie kuszy zawsze będzie wynosić 15 m, nawet z dołączona lunetą.

Poprawki

  • Naprawiono problem z nieprawidłową siatką celowniczą dla lunety 4x (ACOG) dla SLR. Od teraz używa ona krzyżyka;
  • Naprawiono problem uniemożliwiający celowanie od razu po zmianie z miejsca kierowcy.

Prócz tego ekipa PUBG naprawi jeszcze jeden błąd, który związany jest z niemożnością podnoszenia powalonych sojuszników. Błąd ten pojawił się po tym, jak twórcy gry zmienili kod związany z podnoszeniem, na taki który pozwalał wychwytywać oszustów. Aby nie podawać oszustom zbyt wiele informacji, zmiany takowe nie są wymieniane w oficjalnych notkach do aktualizacji.

Ponadto, po otrzymaniu wielu opinii graczy, którzy kochają rozgrywkę na Sanhok, twórcy PlayerUnknown’s Battlegrounds już niedługą włączą matchmaking MMR także na tej mapie.

Na koniec, twórcy ogłosili, iż są w trakcie opracowania planów związanych z rozwiązaniem różnych problemów, jakie występują w PUBG. W planach tych uwzględnione zostaną przede wszystkim usprawnienia związane z wydajnością serwerów oraz po stronie klienta, wyłapywaniem oszustów oraz poprawki licznych błędów.  Więcej informacji na ten temat, poznamy po PGI Berlin.