Użytkowników Xbox One z pewnością ucieszyła informacja o zaplanowanej na początek września oficjalnej premierze PUBG na tej platformie. Wiele z fanów miało pytania związane z wprowadzeniem wersji 1.0, a najnowszy post developerski odpowiedział na niektóre z nich.

Niestety, mimo wcześniejszych zapowiedzi, okazuje się, że osiągnięcia zdobyte podczas dotychczasowej rozgrywki w PUBG na Xbox One w Game Preview NIE zostaną przeniesione do finalnej wersji gry.

  • Czy statystyki z Game Hub zostaną przeniesione z Game Preview?

Tak

  • Czy osiągnięcia zdobyte podczas Game Preview przeniesione zostaną do wersji 1.0?

Przepraszamy za zamieszanie wokół osiągnięć i informacje, które pojawiły się w pierwotnym ogłoszeniu. NIE, statystyki związane z osiągnięciami zdobytymi podczas Game Preview nie zostaną przeniesione do wersji 1.0.

  • Czy zobaczymy skórki na broń?

Tak! Więcej informacjo o artykułach kosmetycznych podamy już wkrótce. Na serwerze testowym będziemy testować nową walutę oraz system skrzynek, więc więcej szczegółów na ten temat już niedługo.

  • Czy przed premierą, będziemy w stanie przetestować całą zawartość na serwerze testowym?

Koncentrujemy się na testowaniu stabilności i integralności nowego systemu walutowego oraz skrzynek. Ten system jest całkowicie nowy i opracowany od podstaw z myślą o graczach na Xbox One, dlatego też ważne jest byśmy upewnili się, że działa ona poprawnie. Reszta nowych treści udostępniona zostanie graczom w dniu premiery.

  • Czy dostępny będzie wybór mapy?

Tak. Udostępniony zostanie ten sam system co na PC. Będziecie mogli wybrać kolejkę Battle Royale (Erangel i Miramar) lub Mini Royale (Sanhok).

We wtorek na serwery Xbox One trafiła aktualizacja #18 i chociaż do premiery nie ma zaplanowanych już żadnych nowych aktualizacji, to twórcy gry starają się naprawić obecnie wstępujące problemy.

Największym z problemów na serwerach Live jest powolne renderowanie na Xbox One X, co powoduje, że gracze lądują przed pojawieniem się tekstur budynków. W swoim poście ekipa PUBG wyjaśnia, że pomimo dużej mocy obliczeniowej tego urządzenia, gra musi załadować o wiele więcej zasobów o wyższej jakości w porównaniu do OG i S, co skutkuje bardzo wolnym renderowaniem. Ekipa PUBG pracuje nad zredukowaniem obciążenia graficznego, tak by poprawić czas pojawiania się tekstur.

Inne poprawki obejmować będą problemy związane z podłączaniem wielu kontrolerów, obniżoną czułością po celowaniu i czarnym ekranem ładowania.