Ostatnia runda testów Sanhok ujawniła kilka interesujących problemów z wydajnością, nad rozwiązaniem których ekipa PlayerUnknown’s Battlegrounds nadal pracuje.

Zidentyfikowano między innymi problem związany z niepotrzebnie wysyłanymi pakietami danych z klienta na serwer, co powoduje nadmierne obciążenie i spadki wydajności.

Część problemów z wydajnością serwerów związana jest także z renderowaniem modeli postaci. Obecnie dystans ten ustawiony jest na maksymalnie 1 km od aktualnej pozycji. Sanhok jednak jest znacznie mniejszy od Erangel i Miramar, a co za tym idzie liczba graczy na tym obszarze jest znacznie większa. Dlatego też by rozwiązać ten problem i biorąc pod uwagę dane związane ilością zabójstw na dalekim dystansie (jest ich niewiele), podjęto decyzję o o zmniejszeniu dystansu renderowania postaci na Sanhok.

Aby upewnić się, że rozgrywka na Sanhok będzie jak najbardziej płynna i bez błędów, studio PUBG Corp. po raz kolejny przedłużyło testy. Więc jeśli jeszcze nie mieliscie okazji zajrzeć na tę mapę, to macie czas do poniedziałku, 11 czerwca, do godziny 13:00 czasu polskiego.