Studio PUBG Corp. nadal mocno pracuje nad rozwojem PlayerUnknown’s Battlegrounds i to zarówno w wersji na PC, jak i nieco pozostawionej w tyle wersji na Xbox One.

Użytkownicy wersji na PC przez jakiś czas korzystali z wyboru mapy, która to funkcja została niedawno nieco ograniczona, jednakże gracze na Xbox One nie mieli jeszcze okazji wypróbować tych możliwości. Z postu zamieszczonego na oficjalnym forum gry wynika, że funkcja ta zawita na tę platformę późnym latem lub wczesną jesienią. Dokładna data nie została jeszcze podana, a to dlatego iż priorytetem dla twórców jest poprawienie wydajności gry.

Ponadto trwają prace nad poprawieniem rejestracji obrażeń na Xbox One. Zgodnie ze słowami twórców, problem ten jest niezwykle ciężki do powtórzenia w kontrolowanych warunkach, ale nie poddają się oni i ciągle szukają przyczyn jego występowania, tak by móc go naprawić.

Wpływ na błędną rejestracje obrażeń w tej wersji ma z pewnością także fakt, iż nie ma tu jeszcze penetracji kończyn. Gdy tylko funkcja ta zostanie zoptymalizowana na potrzeby Xbox One, to od razu zostanie dodana do gry.

Ponadto trwają prace nad naprawieniem błędów związanych z łukiem rzutu granatem, teleportowaniem gracza w inne lokacje podczas pokonywania przeszkód oraz niewidzianym zwycięzcą.