Na serwery Xbox One trafiła wczoraj kolejna aktualizacja, która prócz wielu poprawek związanych ze stabilizacja tej wersji gry, dodała także analogowe poruszanie się postaci – coś o co od dawna prosili gracze.

Jeszcze do wczoraj system poruszania w PUBG na Xbox One przypominał ten, który występuje podczas użycia klawiatury, gdzie postać może się poruszać jedynie w 8 kierunkach. Wprowadzenie analogowego systemu poruszania oznacza, że gracze mogą swobodnie kierować swoją postacią w 360stopniach wykorzystując w tym celu lewą gałkę na kontrolerze.

Ponadto PUBG Corp. wprowadził kilka poprawek ulepszających stabilność i wydajność tej wersji gry, a także naprawił kilka błędów. Poniżej pełna lista zmian.

STABILNOŚĆ

  • Usunięto problem polegający na tym, że wyciszanie kogoś z drużyny, powodowało wywalanie się klienta gry;
  • Zoptymalizowano fizykę  metalowych i drewnianych ogrodzeń, które zostały zniszczone przez pojazd;
  • Naprawiono problem dźwiękowy, który w niektórych przypadkach mógł spowodować awarię gry;
  • Naprawiono błąd z wywalaniem się klienta gry podczas otwierania ekwipunku.

WYDAJNOŚĆ

  • Zoptymalizowano ładowanie się świata, dzięki czemu zajmie to mniej czasu;
  • Poprawiono prędkość ładowania tekstur ze szczegółami na Xbox One X (będą się one ładować z tą samą prędkością co przed aktualizacją 17);
  • Zoptymalizowano liście i trawę, aby zredukować spadek klatek podczas celowania przy użyciu lunety.

BŁĘDY

  • Naprawiono problem polegający na dwukrotnym odtwarzaniu dźwięku kroków na piasku;
  • Naprawiono błąd, który powodował, że czasami łupy graczy nie wyświetlały się po ich śmierci.

Ekipa PUBG na Xbox One pracuje także nad innymi problemami, takimi chociażby jak desynchronizacja i problemy z dźwiękiem. Jednak na kolejne poprawki, trzeba będzie jeszcze poczekać.